You are currently viewing חברת ניקיון חלונות בסנפלינג
ניקוי חלונות סנפלינג

חברת ניקיון חלונות בסנפלינג

השיטה של ניקוי חלונות בסנפלינג תופסת תאוצה בעיקר בגלל העלייה בביקוש לבנייה בגובה. במאמר הבא נסביר מה כיצד מתבצעת השיטה ונעמוד על תפקידה של חברת ניקיון.

בנייה לגובה דורשת התאמות רבות. בנייה מן הסוג הזה נפוצה לצרכים פרטיים כמו למשל תוספת דירות או שיפוץ מבנים ישנים, אך היא שכיחה לא פחות גם במגזר הציבורי והעסקי. בנייה לגובה חוסכת במקום ומאפשרת ניצול אידיאלי של שטח. יחד עם זאת, לבנייה לגובה יש השלכות הבאות לידי ביטוי גם בתחזוקה ובניקיון.

למה משתמשים בגלישת סנפלינג לעבודות בגובה?

ניקוי חלונות סנפלינג
ניקוי חלונות סנפלינג

השיטה היחידה להגיע לצד החיצוני של חלונות גבוהים כדי לנקות אותם היא גלישת סנפלינג. העיקרון המנחה הוא המרה של אנרגיה
פוטנציאלית לאנרגיית חום במקום לאנרגיה קינטית. במילים פשוטות, בגלישת סנפלינג מבוצע תהליך בו הפרש הגובה נבלם בעזרת חיכוך וכך נמנעת נפילה. הגולש יושב בתוך רתמה ייעודית הבנויה מרצועות ארוגות מסיבי ניילון. הוא מחובר לאמצעי חיכוך באמצעות טבעת וכך הוא יכול לטפס או לרדת לטובת עבודות בגובה.

אופן ניקוי החלונות בסנפלינג משתנה בהתאם לפרמטרים כמו צרכי הלקוח, רמת הלכלוך, סוג הלכלוך והמבנה. פרמטרים אלו קובעים באיזו טכניקה להשתמש כדי לנקות את החלונות. יש שלוש אפשרויות מרכזיות:

א. הורדת המנקים מהגג על גבי סל או פיגום

ב. הרמת המנקים במנוף מן הקרקע

ג. אוסמוזה הפוכה ושימוש במוט ארוך להתזת מים בלחץ

היתרונות של ניקוי חלונות בסנפלינג

מה תפקידה של חברת ניקיון?

חברת ניקיון המעניקה שירותי סנפלינג עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי מבטיחה יתרונות משמעותיים. ראשית, לחברות העוסקות בתחום יש רישיון לבצע ניקיון בסנפלינג. הן מעסיקות אנשי מקצוע מנוסים ומסמיכות עובדי ניקיון ברמה גבוהה. לא ניתן לנקות את החלונות או לבצע ניקיון בסנפלינג מכל סוג ללא הסמכה ורישיון.

שנית, חברה מנוסה יכולה להציע ללקוח סל שירותים רחב הכולל גם ניקוי חלונות בסנפלינג וגם ניקוי משרדים, חדרי מדרגות, ניקוי שטיחים, פוליש, ליטוש רצפות ועוד. סל השירותים של החברה משתלם בהשוואה לאלטרנטיבות והוא מאפשר שמירה על סביבה נקייה.

עבודות ניקוי ואחזקה בגובה

עבודות ניקוי ואחזקה בגובה הן חלק בלתי נפרד מפרויקטים מודרניים בענף הבנייה. קשה לבצע תחזוקה קבועה של גורדי שחקים או window-cleanerבניינים משרדים ומגורים ללא עבודות מן הסוג הזה. מעבר לכך, כדאי לנצל את הידע והמקצועיות של חברות ניקיון גם לטובת עבודות נוספות:

  • ניקוי ושטיפת חלונות בחורף
  • תיקוני צבע
  • ניקוי חיפויים
  • חיזוק ותיקון אריחי שיש חיצוניים

המומחים של חברת ניקיון אמורים להגיע אל החלק החיצוני של החלון באופן ישיר ולטפל בכל סוג של בעיה או לכלוך. השיטה גם מאפשרת שילוב של חומרי ניקיון מיוחדים המיועדים לחלונות גבוהים עם שמירה על כללי בטיחות.

כתיבת תגובה