You are currently viewing ניקוי חלונות יסודי לחג פסח 2014

ניקוי חלונות יסודי לחג פסח 2014

עם בוא האביב יש תחושה של ניקיון והתחדשות, חגיגיות והתרגשות. חלק מ”סדר פסח” עוד לפני סעודת החג כולל ניקיון יסודי של כל הבית, לרבות, כמובן, חלונותיו. היות שעם הצלחות לא מתווכחים- רצוי ומומלץ להצטרף אל מועדון הלקוחות ההולך וגדל של חברה אשר על פי כל אמת מידה נחשבת לחברה מספר אחת בתחום ניקוי חלונות.

לקראת פסח גם חלונות הבית או העסק שלכם יCleaning windowsצוחצחו ויוברקו. הם יהיו שקופים כפי שלא היו מזה זמן. הם יהיו, אכן, חלונות ראווה מכל בחינה. פשוטם כמשמעם.ניקוי החלון לפסח הזה

הניקיון מתבצע על ידי אנשי מקצוע מאומנים ומיומני בניקוי חלונות בכל מקום ובכל גובה, לרבות ניקוי דו צדדי של חלונות משרדים ודירות הממוקמות בבניינים רבי קומות.

החברה מצוידת בציוד המאפשר ניקיון דו צדדי של חלונות, אשר הגעה אליהם מחייבת שימוש במנופים ובמנשאי הרמה, באספקת כל ציוד ההגנה והבטיחות לעובדים המבצעים עבודתם בגובה רב.

חברת DR חלונות מעניקה לכל לקוחותיה תעודת אחריות, שבה מעוגנת, בין השאר, מחויבותה לפצותם במקרה שבמהלך הניקיון נגרם נזק כל שהוא לחלון.

ניקיון החלונות מתבצע באופן ממוקד וייעודי, כאשר כל הסביבה נותרת נקייה לחלוטין. אתם מוזמנים להיווכח במו עיניכם בתמונות של חלונות שהחברה ניקתה. תודעת השירות הגבוה והמפותחת יחד עם מקצועיות ללא פשרות מהווים ערובה לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.

החברה עושה שימוש בחומרי ניקיון מיוחדים ומיועדים לניקוי חלונות ובאמצעי ייבוש והברקה שאף הם איכותיים ובטיחותיים ועומדים בתנאי התקינה המחמירים והמחייבים. כאשר אתם מזמינים שירות ניקיון חלונות מקצועי מחברת DR חלונות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי כל החלונות שבמתחם שבו נדרשת ומבוקשת מלאכת ניקיונם ייראו נקיים ללא רבב.

בכל בית ובכל משרד ייבחר הפתרון המתאים ביותר לניקוי מושלם של החלון, בין אם ניתן להותירו על כנו ובין אם נדרשת הוצאתו מהמסילה. כך או כך הניקיון יהיה, ואתם תיווכחו בכך עם סיומו, מוקפד, מלא ומושלם.

מניסיון ומידע מצטברים אנחנו נוכחים לדעת כי גם מי שמתעקשים, לא אחת, לנקות חלונות במו ידיהם אינם שבעי רצון מהתוצאה: הם נוכחים לדעת, כי הרצון להוזיל את מחיר הניקיון הכולל לקראת החג לא מצדיק ויתור על ניקוי מקצועי של החלון, אשר יותר מאשר פריטים ורהיטים שונים בבית – ניקיונו משקף, תרתי משמע, את ההקפדה על ניקיון כל הבית. חלון ראווה כבר אמרנו?

מוזמנים לקרוא את מאמר “ניקוי חלונות לפסח 2013

או להתקשר: 052-6181199

כתיבת תגובה