You are currently viewing ניקוי חלונות לפסח 2013
sun shape drawn on window surface covered with soap sud

ניקוי חלונות לפסח 2013

זה הזמן – לפני החג – לעשות סדר פסח בבית, לרבות חלונותיו. בשל שקיפותם רואים עליהם הכל- כל כתם, כל אבק. אם אתם רוצים שכל חלון בביתכם ייראה כחלון ראווה, אתם מוזמנים להזמין חברת ניקיון מקצועית

רבים נוהגים לערוך ניקיון יסודי לקראת פסח. סביר להניח שרבים מכם נמנים עמם. בהם יש מי שמוכנים להשקיע רבות בניקוי החדרים, המטבח, הסלון אבל בינהם יש גם לא מעטים העלולים להזניח את ניקוי החלונות או לא לייחס לניקוי כזה חשיבות ביצירת המראה האסתטי הכולל של הבית.

אדם חכם אמר פעם כי גם מה שקל לעשות, קל יותר לא לעשות. קל לנקות חלונות, אבל קל יותר לא לנקותם… אם חשוב לכם ניקיון החלונות, מאחר שהם מהווים, במובנים רבים, את כרטיס הביקור של הבית ואת חלון הראווה שלו (תרתי משמע) ראוי ומומלץ להפקיד את מלאכת ניקיונו בידיהם המקצועיות של חברת ניקוי.

חברת ניקיון, אשר עם צוות העובדים בה נמנים אנשים המתמחים בניקוי חלונות, משתמשים בחומרי הניקוי הייעודיים, המתאמים במיוחד לניקוי חלונות. ברשותכם מצויים הטכניקות, הכלים, האמצעים והשיטות לניקוי יסודי של חלונות, לרבות חלונות של דירות הממוקמות בקומות גבוהות בבניינים רבי קומות.

ניקוי חלונות מקצועי ודאי עשוי להועיל לחנויות שבהן חלון הראווה משקף את תכולתן. מאחר שיש רבים שאינם מסתפקים במראה עיניים, אלא ממששים ואף מלטפים את משטח החלון הגדול, נדרש ניקויו. ניקוי יסודי נדרש גם מאחר שזכוכית סופחת לכלוכים שונים, מהם מוצקים ודביקים שעל מנת להסירם יש להשתמש בחומרים ובאמצעים שונים.

ניקוי לא מקצועי עלול לא רק להעכיר את מראה הזכוכית אלא גם לגרום לה נזקים, כגון שריטות. מאחר שהרושם הראשוני הוא בדרך כלל הרושם הקובע, אתם, הן כבעלי עסקים והן כבעלי בתים פרטיים, ודאי לא תרצו שמי מהאנשים העתידים לפקוד את העסק או את הבית יירתעו מכניסה אליהם בשל חלונות מלוכלכים.

ניקוי מקצועי של חלונות הוא חלק בלתי נפרד מעשיית סדר וניקיון בחג שכל כולו טבוע בחותם של התחדשות.

כתיבת תגובה