You are currently viewing איך לנקות חלונות מבחוץ?
אחד מאנשי הצוות שלנו מנקה חלונות מבחוץ

איך לנקות חלונות מבחוץ?

ניקוי חלונות מבחוץ
אחד מאנשי הצוות שלנו מנקה חלונות מבחוץ

מה השאלה? התשובה הטבעית, המתבקשת, היא להזמין את שירותיה של חברת ניקיון המתמחה בניקוי חלונות. ההזמנה מייתרת את השאלה וממילא את התשובה. אפשר לסמוך על המקצוענים בעיניים עצומות ולאחר פקיחתן להיווכח שהחלון בוהק וצח, נקי למשעי.מנקים חלונות במחוץ – קטדרלה בארופה

חלון הוא במידה רבה לא רק כרטיס הביקור של הבית אלא הראי שלו. חלון עכור יוצר בנו לאלתר תחושה של העדר ניקיון.

ניקוי חלונות הוא חלק בלתי נפרד מתחזוקת הבית בכלל ומניקיונו בפרט. כל חלון הוא, בעצם, חלון ראווה. הוא אחד הדברים שהעין נמשכת אליו ועל פי מראהו עשוי להיקבע הרושם שלנו על הבית, המשרד, החנות או על המתחם האחר שאליו אנחנו עתידים להיכנס.

שימוש בחומרים לא מתאימים עלול לגרום למריחת הלכלוך על החלון במקום לניקויו. התוצאה הפוכה לכוונה. על מנת לנקות חלונות היטב רצוי, תחילה, לנקותם באמצעות בד, או סמרטוט, או סחבה עשויים מחומר שלא משיר ולא משאיר סיבים על הזגוגית. לאחר מכן יש להתיז נוזל כחול, המיועד לניקוי חלונות, ולנגד אות עם נייר עיתון בתנועות מעגליות אטיות, על מנת לוודא כי מכסים את כל שטח הפנים של החלון.

ניקוי יסודי של החלון כולל גם את ניקוי הפרופיל שלו (העשוי אלומיניום). מאחר שהוא אינו מחליד אין כל חשש משטיפתו באמצעות סמרטוט טבול מים מהולים בסבון (נוזל) כלים שנסחט לפני הניגוב. יש להעבירו על הפרופיל. ניקויו ימנע הצטברות לכלוך ובוץ.

טיפים לניקוי חלונות מבחוץ

  1. רצוי להקפיד על ניקוי חלונות בתדירות קבועה – על בסיס שבועי.
  2. חשוב להקפיד על שימוש בנוזל המיועד לניקוי חלונות; שימוש בנוזל לא מתאים עלול לגרום נזק, לשרוט ואף לסדוק את הזכוכית.
  3. אם יש אבנית על החלון יש להשתמש בחומרים ייעודיים המיוחדים להסרתה. יש לעשות זאת בזהירות ובעדינות.
  4. רצוי לנקות את החלון בצל. חשיפה לשמש עלולה להאיץ את ייבוש החומרים על החלון ולגרום נזק.
  5. מומלץ להשתמש במים נקיים בלבד על מנת להעצים את אפקט הניקיון ולהקפיד על אי השארת שרידים של חומר ניקוי על החלון.
  6. ניתן להשתמש במגנט המאפשר ניקוי דו צדדי של החלון.

אם וכאשר אתם מתלבטים בסוגיית ניקוי חלונות בדירה הממוקמת בקומה גבוהה בבניין רב קומות, מומלץ להסתייע בשירותיה של חברת ניקיון שבשרותה אמצעים טכניים ועובדים מאומנים ומיומנים בניקוי חלונות בגובה. סביר להניח כי הרצון או ההכרח בניקוי הצד החיצוני של החלון יחייב שכירת שירותי חברת ניקיון מקצועית, גם אם ניתן לנקות את הצד הפנימי של החלונות במו ידיכם.

כתיבת תגובה