You are currently viewing טיפים וכלים לצביעת קירות שישאירו את החלונות שלכם נקיים
צביעת קירות הבית לצד החלונות

טיפים וכלים לצביעת קירות שישאירו את החלונות שלכם נקיים

צביעת קירות הבית לצד החלונות
צביעת קירות הבית לצד החלונות

צביעת קירות היא איננה דבר פשוט. בשביל לקבל קירות צבועים בצורה נכונה בלי שהצבע יזלוג למקומות שונים כמו חלונות, צריך לעבוד בצורה מדויקת ומקצועית. במאמר זה נציג בפניכם טיפים וכלים שיעזרו לכם ליהנות מצביעה מקצועית עם תוצאות איכותיות.

תהליך הצביעה דורש הכנה מוקדמת על מנת שנוכל לבצע אותו כראוי, הנה 3 דברים שיש לבצע לפני שאנחנו מתחילים את הצביעה עצמה:

תהליך ההכנה ב3 שלבים

כלים וצבעים – יש להחליט מראש כיצד אנחנו רוצים לצבוע את הקירות, האם באמצעות מברשות, גלגלת, ספוגים או בצורות אחרות. כמו כן יש להחליט עם אילו צבעים נצבע את החלל, כאשר ההחלטה צריכה להיות לגבי עם אילו סוג צבע נעבוד ועם איזה גוון.

איטום חלונות – הכלל הראשון לגבי עבודת צביעה מדויקת, היא איטום החלונות בניילון נצמד אשר מודבק אל הקיר עם מסטינג-טייפ. את הניילון יש להצמיד מהקיר ולא מהקורה, כך נימנע מלכלך את הקורות ואת החלונות עצמם.

ריכוז כל החפצים במרכז החדר – על נמת שנוכל לצבוע את הקירות בצורה טובה ונוחה, יש לרכז את כל החפצים במרכז החדר או להוציא אותם לגמרי מהחדר. כך הקירות יהיו חלקים ומוכנים לצביעה ושום חפץ או רהיט לא יפריע לנו.

4 טיפים לצביעת חלל ושמירה על חלונות נקיים

אחד הדברים הקשים ביותר בעת צביעה של חלל, חדר בבית או משרד, הוא כיצד לשמור על החלונות נקיים, כך שלא יהיו עליהם כתמי צבע שעלולים גם להרוס אותם או להרוס את הצבע שלהם.

בשביל להתמודד עם בעיה זו, הנה לכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם:

  • צביעה במברשת דקה – אתם יכולים לצבוע את חלל החדר במברשות וגלגלות חדשות, אך כשאתם מגיעים קרוב לחלונות, ניתן לצבוע במברשת דקה, כך השליטה שלכם על הצביעה תהיה טובה יותר והצבע לא יתפזר למקומות שונים.
  • הוצאת החלון – כל עוד תהליך הצביעה נמשך, את יכולים להוציא את הזכוכית ואת התריסים, ואז אין חשש שצבע יזלוג אליהם. אם החלטתם להוציא את הזכוכית והתריסים, תחליטו לצבוע את הקורות באותו צבע כמו הקירות, אז תחסכו מעצמכם את הצורך לעטוף אותו.
  • עיטוף החלון והקורות – כמו שציינו קודם לכן, לפני שמתחילים בתהליך הצביעה ניתן לנטוף בניילון נצמד או בניילונים אחרים את החלון ואת הקורות, כך לא תצבעו אותם בטעות.
  • יצירת גובה – הרעיון הוא ליצור חוצץ גבוה של כמה מילימטרים אשר יפרידו בין הקיר לחלון. החוצץ יהווה גבול שימנע מכם לעבור מהקיר אל החלון.

לסיכום: לפני צביעת הבית הדפיסו את המדריך וודאו שהכל מוכן ומתוכנן. כך תהנו מעבודה מדוייקת וחלונות נקיים גם לאחר הצביעה.

המאמר באדיבות: צבעים מומחים מאינדקס הצבעים של טוב תודה