You are currently viewing טיפים לניקוי חלונות
טיפים לניקוי חלונות

טיפים לניקוי חלונות

מעצם שקיפותו – כל חלון הוא חלון ראווה. חשיבות השמירה על ניקיונו נגזרת ונובעת מעובדה זו. לא בכדי מייחדים בעליהם של עסקים שונים זמן לניקוי חלונות העסק.

חלון לא נקי מעורר בכל מי שנחשפים עליו תחושה של עכירוּת ושל עמideaימוּת. על מנת לנקות ולהבריק חלונות חשוב להקפיד על שימוש בחו
מר ניקוי המיועד לניקוי חלונות ולהשתמש באביזרים שאף הם מיועדים לכך, כגון מטליות מיוחדות. – מספר טיפים לניקוי לפניכם:

  1. על מנת לוודא כי אינכם גורמים נזק- חשוב ומומלץ להתייעץ עם נציגי שירות של חברה, אשר ניקוי חלונות הוא תחום ההתמחות והעיסוק המרכזיים שלה.
  2. יש להימנע באופן מוחלט מניקוי חלונות באמצעות חומרי ניקוי שאינם מיועדים לזכוכית, חומרים העלולים לשרוט ולגרום נזק.
  3. אם אתם רוצים להסיר כתמים נקודתיים, כגון כתם צבע, העדיפו שימוש בסבון כלים ובמטלית על שימוש במסיר צבע, קל וחומר על שימוש בסקוצ’ העלול לשרוט את הזכוכית.
  4. העדיפו תמיד שימוש במטליות מיוחדות המיועדות לניגוב חלונות על פני נייר עיתון.
  5. נקו חלונות בשעה שבה כבר לא קופחת שמש בחוץ.
  6. עצה של בעל מקצוע: הכינו תערובת המכילה חצי כוס חומץ לבן, שתי כפות קורנפלור ( עמילן תירס), ודלי עם מים פושרים. יש לנקות את החלון עם מגב ולאחר מכן לייבש עם מטלית.
  7. … וסבתא אומרת: “כשהחלון מלוכלך מאוד לאחר סופת חול, אני מרטיבה מטלית וטובלת בתמיסת סבון כל שהיא, מנגבת היטב את החלון ולאחר מכן טובלת מטלית במים בלבד, סוחטת אותה היטב ועוברת פעם שנייה. לסיום, אני עוברת פעם שלישית עם נייר סופג. המראה- תענוג לעיניים”.
  8. כך או כך- יש לנקות חלונות משני הצדדים, מבפנים ומבחוץ.
  9. על מנת לוודא כי אתם מכסים את כל שטח החלון, חשוב לסבן אותו (באמצעות ספוג או מברשת שזיפיה צפופים ורכים) הן מלמעלה למטה והן משמאל לימין- כך, בתנועת שתי וערב, מוודאים כי תמיסת הניקוי מכסה כל סנטימטר רבוע של שטח החלון.
  10. על אף הרגלם של רבים לנקות חלון באמצעות נייר עיתון, יש להעדיף נייר חלק, רך וסופג, שאין עליו כל סימני דפוס.
  11. יש לנגב היטב לא רק את הזכוכית אלא גם את מסגרת החלון, מאחר שנוזלי הניקוי המיועדים ואפקטיביים לניקוי הזכוכית עלולים להזיק למסגרת העשויה מתכת או אלומיניום.
  12. דבר הזגג – אף שנייר עיתון לא משאיר בדקות הראשונות לאחר הניגוב סימני מריחה, שימוש תכוף וממושך בו לניגוב עלול לגרום לשריטת הזגוגית, לכן מומלץ להעדיף מטלית, או, לחלופין, אפילו חולצת טריקו ישנה.
  13. אמר פעם אדם חכם..גם דברים שקל לעשות אותם- קל יותר לא לעשותם. לא אחת נוטים לדחות ניקוי חלונות מאחר שניקיונם לא נתפס כצורך מיידי לכל היותר- מטלה שסובלת דיחוי. אלא שדווקא בתחום ניקיון חלונות עלול להתברר כי חלון הזדמנויות להותיר רושם חיובי על לקוחות פוטנציאליים נסגר רק בשל הזנחת ניקיון החלונות.
טיפים לניקוי חלונות
טיפים לניקוי חלונות

מודעות לחשיבות ניקוי חלונות והבנת המשמעות של חלון שקוף נקי וצלול מהווה מניע חשוב לניקוי חלונות בהתמדה ובעקביות.

אנו חברת DR מומחים לניקוי חלונות – לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו! – 03-5177200

לקריאת מאמרים נוספים:

ניקוי חלונות למשרדים
ניקוי חלונות לוילות
ננו טכנולוגיה

כתיבת תגובה