You are currently viewing ניקוי חלונות בזול- כסף אינו חזות הכול
ניקוי חלונות בזול

ניקוי חלונות בזול- כסף אינו חזות הכול

ניקוי חלונות בזול
ניקוי חלונות בזול

אתם סולדים מעובדים רשלניים המנצלים את חוסר הידע שלכם ומשתמשם בחומרים זולים. אתם ודאי לא רוצים להיות הפראיירים התורניים שלכם. זכותכם המלאה לבדוק ספקים של שירותי ניקיון בציציותיהם , במטליותיהם ובטיב חומרי הניקוי שהם משתמשים

אילוץ כספי הוא סיבה מספיקה – מוצדקת, טבעית ולגיטימית – לא רק להימנעות מהוצאה על ניקיון הבית על ידי נציג של חברת ניקיון אלא גם, לא פעם, העדפת שירות המוצע בזול, כך שהמזמינים חשים שלא ויתרו לחלוטין אבל חסכו כסף.

יש שירותים אשר הפיתוי להעדיף ספקים זולים שלהם עלול להיות בעוכריהם של מי שמזמינים אותם. לדוגמה- הזמנת שירות מחברה המציעה ניקוי בזול. קלישאה ידועה, חבוטה ומרוטה, היא זו שגורסת שמה שזול מתברר כיקר… אין כמו בחירה בחברת ניקיון המציעה ניקוי בזול כדי להיווכח בכך.

על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים, חברות שונות מנסות לשווק את המוצר או השירות שלהם באופן שיפתה אותם וייראה להם כדאי ומשתלם. לקוחות לא-מרוצים עשויים להעיד על כך. על הפח שלתוכו נפלו כשהתפתו להעדיף שירות שהוצע להם בזול והתברר להם כחובבני, כרשלני וגם כשרלטני.

חברת ניקיון המציעה ניקיון במחיר אשר מעורר תחושה, חשש ואף חשד (בשל אי-סבירות קיצונית שלו) שלא מדובר בחברת ניקיון מקצועית, איכותית ואמינה אלא ב’חאפרים’ שרוצים לגזור קופון על חשבון תמימותם של בני אדם או נטייתם ללכת שבי אחר הבטחות כוזבות, עלולה להותיר אתכם מתוסכלים,מרומים, כעוסים ובעיקר עם חלונות מלוכלכים.

על מנת לוודא כי החברה שאתם מבקשים לשכור את שירותי הניקיון של חלונות ביתכם ממנה היא, אכן, חברה מקצועית ואמינה, בקשו מידע על חומרי הניקוי שבהם היא משתמשת, את האמצעים והשיטות המשמשים אותה בעבודה, המלצות וגם הוכחה – בעיניים- כי ברשותה נמצאים חומרים המסירים כתמים דביקים וחומרים שמטשטשים שריטות.

הזמינו שירות מחברה המציעה ניקוי יסודי של חלונות תוך הבטחה להשקיע כל משאב וכל מאמץ שיידרש לשם כך, קל וחומר כאשר החלונות גבוהים.

כתיבת תגובה