You are currently viewing ניקוי חלונות ותריסים דו צדדי
ניקוי חלונות דו-צדדי

ניקוי חלונות ותריסים דו צדדי

ניקוי חלונות דו-צדדי
ניקוי חלונות דו-צדדי

גם ויכוח על כך שיותר מאשר תריסים, יש להקפיד על ניקיון דו צדדי של חלונות.

השקיפות הבסיסית של חלונות מערימה קושי בלתי מבוטל על מי שמופקדים על ניקיונם. כל גרגר אבק עלול להיראות עליהם ככתם. כל ניסיון כושל לנקותם מותיר עליהם עקבות של אי הקפדה מספיקה, של חוסר יסודיות, של רישול.

ניקוי חלונות דו צדדי הוא מלאכה, אשר רצוי ומשתלם להפקיד אותה בידיהם של אנשי מקצוע האמונים ומיומנים בה. יש רבים המבקשים לחסוך כסף על ידי הירתמותם לנקות את חלונות הבית או העסק במו ידיהם, אבל מלאכתם- וזה שקוף- אינה מקצועית: תוצאותיה מעידים על כך.

חברת ניקיון מקצועית מציעה שיטות, כלים ואמצעים ייעודיים לניקוי תריסים וחלונות בכלל וכאלה המצויים בקומות גבוהות של בניינים רבי קומות בפרט. הידע והמקצועיות, הניסיון והמיומנות מהווים ערובה לכך שהניקיון ייעשה ביסודיות ובתוך זמן קצר.

אם מכל סיבה שהיא אין לכם רצון או אפשרות להסתייע בשירותיה של חברתנו לעתים תכופות– להלן טיפים אחדים העשויים להקל עליכם את מלאכת ניקוי החלונות ולשוות להם חזות יפה, נקייה ואסתטית:

  1. כאשר אתם משתמשים בבד מכל סוג שהוא לניקוי נחלון הקפידו על בד שלא משיר ולא משאיר סיבים, העלולים להכתים את החלון ולהותיר עליו לכלוך.
  2. בחרו חומר ייעודי לניקוי החלון ולהברקתו (אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציג שירות מקצועי). חומרים אלה מכילים רכיבים המקלים על הסרת לכלוך כגון: אבק סמיך, שומן ועוד.
  3. עצה מועילה, שימושית וישימה: חלונות אינו טרחה גדולה. חשוב לנקותם, כמו גם את התריסים, לעתים תכופות. לא אחת גם תריסים משמשים מעין חלונות ראווה.
  4. אל תיקחו סיכונים. אם אתם מתגוררים בקומה גבוהה, ניקוי הצד החיצוני של חלונות הבית מהווה סכנת נפשות. פשוטו כמשמעו. הפתרון הנכון והרצוי אינו ויתור על ניקיונם אלא הזמנת חברה, אשר עובדיה המקצועיים מתמחים ומנוסים בניקוי חיצוני של חלונות הממוקמים בגובה רב.

עוד טיפים – לחץ

עם כל הרצון הטוב – לא בטוח שתוכלו לבצע ניקיון יסודי של חלונות הבית או המשרד במו ידיכם. ניקיון כזה מחייב הורדת החלונות ממסילותיהם וניקוי המסילה בד בבד עם ניקוי החלונות.

באופן טבעי, המבט הראשון שמופנה מבחוץ אל הבית הוא מבט בחלונות הבית וכמו כן ההיפך: כאשר אנחנו יושבים בבית ומביטים החוצה, אנחנו עושים זאת באמצעות החלון. משפט העיניים הוא משפט אמת, וככזה- הוא משפט מחמיר. אי אפשר להערים על העין או להוליכה שולל: כאשר חלון הוא נקי למשעי, הניקיון מבריק וברור לכול. כאשר החלון אינו נקי, העדר הניקיון בולט ובאופן פרדוקסאלי – שקוף…

חברתנו שמשקיעה כל מאמץ נדרש וכל משאב אפשרי על מנת להעניק ללקוחותיה את המענה הטוב, היפה והאפקטיבי ביותר לניקוי תריסים וחלונות משתמשת בחומרים הנושאים תווי תקן איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים ביותר.

חברתנו מציעה לכם שירותי ניקיון במחירים תחרותיים ואטרקטיביים. הדרך אל הפה של אנשים שיחמיאו לכם על החלונות הנקיים עוברת- עיניכם הרואות והקוראות עדות- כאן ועכשיו.

התקשרו! – 052-6181199

כתיבת תגובה