You are currently viewing ניקוי חלונות לדירות

ניקוי חלונות לדירות

ניקוי חלונות לדירות – עניין למקצועןניקוי חלונות לדירות

ניקוי חלונות זאת משימה הדורשת מאמץ פיזי לא קטן הכוללת ניקוי פנימי וחיצוני, רצוף תריסים, סוגרים, מסילות ורשתות. חלונות גדולים במיוחד או חלונות בגובה דרושים עבודה רבה יותר שלרוב מתבצעת ע”י חברת ניקיון.

במידה ואתם מעוניינים שחלונות הדירה שלכם יבריקו ויהיו שקופים ללא כל רבב יש לנקות את הדירה באופן מקצועי תוך כדי שימוש בכלים וחומרי ניקיון מתאימים.

במאמר הבא מספר טיפים מבית ד”ר קלין לניקוי חלונות דירות באופן מקצועי.

שימוש בחומרים איכותיים

אנו יכולים להשקיע את מרצנו בניקיון יסודי ומושקע, אך אם נעשה זאת ללא שימוש בחומרי הניקיון המתאימים העבודה שלנו לא שווה הרבה. ישנם צבירי לכלכוך וכתמים שומניים הקשים להסרה וכן חלונות העשויים מחומרים שונים ולכן יש להתאים את סוג החומר לכל סוג חלון. אחרת לא רק שנבצע ניקוי לא יעיל, אנו אף עלולים לגרום נזק לחלון אותו ניקינו.

ניתן להשתמש בחומרים זולים תוצרת בית אך מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי מקצועי על בסיס סיליקון, בהם משתמשת כל חברת ניקיון שמכבדת את עצמה, כגון סכין מקצועית אשר תסיר את הלכלוך ללא כל חשש לשריטה או פגיעה בחלון.

ניקוי מסילות – האזור הבעייתי

אין ספק כי החלון עצמו הוא החלק החשוב ביותר בניקוי החלונות, הוא החלק הנראה בפנים הדירה ומחוצה לה ולכן חשוב שייראה נקי ומצוחצח. יחד עם זאת, אל לנו לזלזל בניקיון מסילות החלון, הזנחתן לאורך זמן עלול להוביל להצטברות לכלוך שיגרום לחסימה של המסילה ותקיעת החלון.

ניגוב נכון למניעת כתמים על החלון

ניקיתם את החלון, הוא נראה נוצץ ומבריק ומעלה על פניכם חיוך מאוזן לאוזן, אך לאחר זמן קצר שוד ושבר! במקום חלון מבריק נגלה לנגד עיניכם חלון מלא בכתמים כתוצאה מניגוב לא נכון. בדומה לניקוי שמשת רכבכם הדורשת פעולת ניגוב נכונה על מנת לבצע ניקוי יעיל כך גם חלונות הדירה דורשים ניגוב נכון.

ניגוב נכון מתחיל בשימוש בחומרים הנכונים, לאחר שהשתמשנו בחומר יש לנגבו מחלקו העליון של החלון כלפי מטה בצורה טורית או לאורך הצדדים גם כן כשנתחיל מחלקו העליון של החלון. טיפ חשוב נוסף נוגע לשעת הניקיון, מומלץ לעשות זאת בזמן ששורר צל על החלון ולא בזמן שהשמש קופחת עליו ומייבשת את חומר הניקוי מהר מדי, מה שעלול להשאיר כתמי מריחה על החלון.

חומרים למניעת לכלוך – הקדימו תרופה למכה

במידה ואתם למנוע הצטברות אבק ולכלכוך על החלון ניתן להשתמש בוקס או שעווה על חלקון החיצון של החלון. חומרים אלה מספקים שכבת הגנה על החלון וימנעו מהלכלוך להידבק.

זקוקים לניקוי חלון הדירה או העסק שלכם? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם >