You are currently viewing ניקוי חלונות לוילות
ניקוי חלונות לוילות

ניקוי חלונות לוילות

ניקוי חלונות לוילות
ניקוי חלונות לוילות

נקיון חלונות הינו תחום רחב מאוד, בימנו – 2012-2013 יש המון חברות ניקיון שהתמחותם היא אך ורק בניקוי חלונות.
ישנן חברות שעיקר תחום פעילותם היא בגובה לרבות בנייני משרדים או בנייני קומות כאשר הבניין מצוייד בדופן חיצונית שהיא חלונות או שמשות. חברות אלו פועלות בעיקר באזורים מרכזיים ובערים הגדולת כגון פתח תקווה, תל אביב, רמת גן, חיפה וירושלים.

חברות ניקוי חלונות מסוג אחר לרוב יתנו מענה לאוכלוסייה שמעמדה גבוה, המתגורר בבתים פרטיים לרבות וילות או קוטג’ים. ניקוי חלונות לוילות דורש מיומנויות במגוון תחומים, מתחילת שיחה עם הלקוח, הכרות והבנת הצדדים לאחר מכן הסכמה לעבודה שותפת על בסיס תקופה (לצורך העניין פעם בחודש) ובסיום חייבת להיות עבודה יסודית ופרפקציוניסטית. בהרבה בתים פרטיים וגם בוילות בעלי הבית שוכרים את חברת ניקוי החלונות על בסיס חד פעמי לצורך אירוע ספציפי. אם מדובר בחג הפסח או בארוע בו הם מארחים בבתיהם ומעוניינים שהאורחים המגיעים אליהם יהנו מבית נקי מבריק ונוצץ.

מרבית מבעלי הבתים פרטיים \ וילות וכד’ שוכרים שירות ניקוי חלונות על בסיס תקופתי ולא באופן חד פעמי, במטרה לשמר את תחזוקת הבית היפה לאורך כל השנה בצורה אחידה, הרי מה הטעם בבית יפה שחלונותיו אינם נקיים?

השוני בין חברות הניקיון העובדות בצורה מסחרים, לבין חברות הניקיון הפועלות בשיטה של בוטיק הוא תשומת הלב ללקוח, מה שבא לידי ביטוי באיכות העבודה והשירות.
DR, ניקוי חלונות שמה דגש חזק מאוד על עבודה איכותית ושירות מעל הכל, איכות השירות חשובה לנו ואנו עובדים עם לקוחות ממגוון מקומות בארץ בהצלחה רבה.

נשמח לעמוד לשירותך, להבריק ולנקות כל חלון על הצד הטוב ביותר!

כתיבת תגובה