You are currently viewing ניקוי חלונות מחיר
ניקוי חלונות עמה עולה?

ניקוי חלונות מחיר

איך נקבע המחיר של ניקוי חלונות?

ניקוי חלונות עמה עולה?
ניקוי חלונות עמה עולה?

מחיר של ניקוי חלונות אינו קבוע ומשתנה מבית/משרד לבית/למשרד זאת ע”פ מיקום הבית גודלו, כמות וסוג החלונות הנמצאים בו, תלוי גם באופי הלקוח האם מדובר בלקוח קבוע או בניקוי חד פעמי.

אצלנו, דר’ קלין נהוג להגיע עד פתח בית הלקוח לפגישה ראשונה ע”מ לתת הצעת מחיר לניקוי, בהתייחס לכל הפרמטרים שנכתבו לעיל, ניקוי חד פעמי עשוי לעלות 50% יותר מאשר ניקוי קבוע (אחת לחודשיים-שלושה).

פרמטר נוסף המעלה את מחיר ניקיון החלונות באופן חד פעמי הוא התקופה בשנה, מרבית משקי הבית בישראל נוהגים להזמין מנקה חלונות בתקופת הקיץ ולפני החגים (ראש השנה ופסח) ותפוסת המנקים לרוב מלאה בתקופות אלו, להבדיל מלקוח קבוע אשר נהנה משירות במחיר קבוע לאורך כל השנה.

ממוצע המחיר לניקוי דירה בניקוי קבוע עומד בין 200-300 ש”ח הכולל 2-3 שעות ניקוי של כל חלונות הבית ביסדויות. אם זאת מדובר במחיר כללי בלבד שעשוי להשתנות בהתאם לגודל החלונות מספר החלונות ואיכות הגישה (כאשר אין גישה לחלונות הניקוי עשוי לקחת זמן ארוך יותר או דורש פירוק החלון שמייקר את השירות).

במרבית המקרים מדובר בניקוי והברקה של החלונות בלבד ללא תוספת תריסים אם זאת ישנם לקוחות שמעוניינים לנקות גם תריסים, ניקוי תריסים מייקר את השירות בערך פי 2 כלומר נניח ומחיר הניקוי בביתכם עומד על 250 ש”ח אז ניקוי כולל תריסים עשוי להגיע ל450-500 ש”ח.

מחירי הניקוי משתנים ומתעדכנים מעת לעת ולכן לא ניתן לקבוע מחיר אחיד לאורך כל השנה אלא רק לאחר ביקור ראשוני ללא עלות ובו מגיע נציג המעריך את העבודה ומתמחר בדיוק את עלותה.

לקביעת פגישה לקבלת הצעת מחיר חייגו אלינו: 03-5177200