You are currently viewing ציוד לניקוי חלונות
מגוון חומרי ניקוי וציוד לניקוי החלונות

ציוד לניקוי חלונות

מגוון חומרי ניקוי וציוד לניקוי החלונות
מגוון חומרי ניקוי וציוד לניקוי החלונות

מה ההבדל בין ניקוי חלונות ביתי לבין ניקוי חלונות של בניינים ומשרדים המצויים בקומות גבוהות? רבים מאתנו מנקים את חלונות ביתם באמצעות חומרי ניקוי שנמכרים ברשת השיווק או אף במרכול השכונתי ובאמצעות מטלית פשוטה.

אבל יש חלונות מסוגים שונים ובגבהים המחייבים ניקיון מקצועי, אשר אותו מסוגלים לעשות רק מי שהוכשרו ואומנו לכך, במיוחד כאשר נדרש ניקוי דו צדדי של החלונות.מגב, ספוג ושפריצר לניקוי חלונות

DR-ניקוי חלונות המתמחה בניקוי חלונות עושה זאת באמצעות מכשירים, תכשירים וחומרים המיוחדים והמיועדים לכך. שימוש מושכל ומוקפד בחומרי ניקוי ייעודיים מונע היווצרות שריטות והשארת עקבות על החלונות.

על פי שיקול הדעת המקצועי, הידע, והניסיון המצטבר נבחרים האמצעים ושילוביהם לניקיון יסודי של חלון בכל מקום שהוא. על פי הצורך נעשה שימוש במגב, ברובוט, במנוף הרמה ובכל אמצעי נדרש.

החברה מייחסת חשיבות עליונה לבטיחות עובדיה ומעניקה להם את כל האמצעים הדרושים לביצוע עבודת הניקיון בתנאים מיטביים שיבטיחו את שלומם ואת ביטחונם.

החומר המתאים והאמצעי המיטבי
ניקוי יסודי של חלון מתבצע עם חומר ניקוי ייעודי ועם אמצעי ניקוי וניגוב מתאים, לדוגמה: מטלית שאינה משירה ואינה משאירה סיבים, בנייר סופג או אף בנייר עיתון.

ניקוי חלונות הממוקמים בגבהים מחייב אפוא ציוד מיוחד כגון סולמות, מנופים, מנשאי הרמה ועוד. על מנת לנקות חלונות כמו גם פאנלים סולאריים עשויה להידרש ידית טלסקופית ארוכה (כארבעה מטרים) שניתן להלביש עליו סחבה
לא DR שרבים בוחרים בDR ניקוי חלונות לביצוע ניקיון יסודי שלהם.

מגב לשמשות
מגב לשמשות

אם ניתן לתמצת את מהות השירות שלנו במלה אחת – זו המלה: שקיפות. הלקוח מקבל מידע מלא ומפורט על אופן ניקוי החלון, על האמצעים ועל החומרים, על משך הזמן ועל פרטי האחריות שהוא מקבל. החלונות, אכן, עיני כל הרואים אותם יעידו- שקופים לחלוטין, כמו כל תהליך ההתקשרות בין החברה ולקוחותיה.

לניקוי חלונות יש השפעה מכרעת על דימויו של המקום, קל וחומר כאשר מדובר בחלונותיה של חברה, אשר לחזות שלה ולאופן שבו היא נראית ונתפסת על ידי לקוחותיה הפוטנציאליים יש חשיבות והשפעה על פעילותה העסקית. ידוע כי ניקיון ואסתטיקה מהווים מנועי ומנופי שיווק אפקטיביים.

אנחנו מאמינים כי כל חלון, אפילו הוא קטן ומוצנע, הוא חלון ראווה וככזה- עליו להיראות תמיד נקי ומצוחצח, שקוף וזך.

שימוש בחומרי ניקוי המיועדים להבהרת חלונות ולהברקתם כמו גם במטליות, בסחבות ובשאר אמצעי ניגוב חלקים, שמונעים כל אפשרות להיווצרות שריטות ומעבר יסודי, סבלני ועקבי על כל שטח הפנים של החלון מהווים ערובה לכך שלאחר ניקויו על ידי אנשי המקצוע שלנו החלון ייראה שקוף, כמו חדש.

כתיבת תגובה